Hej!
Mam kłopot
Pani od W-F kazała przez ferie ułożyć "Układ gimnastycznyz gimnastyką" z muzyką.
Nie wiem jak sie za to zabrać.? Pomóźcie mi.
Zakończenie układu już mam.
Piosenka chyba też czy piosenka http://www.youtube.com/watch?v=oEIvlihb2Ms
Może być.POMÓŻCIE MI:)

3

Odpowiedzi

2010-02-14T17:15:13+01:00
Na twoim miejscu bym wzięła szybszą piosenkę
np.http://www.youtube.com/watch?v=_7KUs1TBkCc
albo http://www.youtube.com/watch?v=HRqOjhNN4hQ
ale , którą podałaś też może być ale mi się wydaje że na w-f powinna być szybsza ;p






Zależy jeszcze jaki wymyślisz układ

;)))
2010-02-14T17:33:18+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=1mqrz-DX_YM&feature=fvsr myślę ze sobie poradzisz :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T17:34:56+01:00
U mnie w szkole na wf UKŁAD GIMNASTYCZNY nie oznacza układu takiego tanecznego ;pp
my na materacach robimy
1.przewrót w przód
2.przewrót w tył
3. stanie na rękach
4.mostek
5.gwiazda
6.salto