Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:17:38+01:00
Wszyscy- rzeczownik
chętni-przymiotnik
uczniowie- rzeczownik
klas-?
szóstych- liczebnik
przygotowują się- czasownik
do- spójnik
sprawdzianu-rzeczownik
kompetencji- przymiotnik

myślę że ci pomogłam ale jedzego wyrazu naprawde nie wiedzialam
1 5 1
2010-02-14T17:21:30+01:00
Trudne...
uczniowie to rzeczownik przygotowują sie to czasownik kompetencji to moze rzeczownik(niepoewnie) wszyscy to chyba rzeczownik chętni przymiotnik
mam nadzieje ze pomogłam jesli nie to sorry :)