Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:15:52+01:00
Pierwszy słój - xl
drugi słój - xl+2l
trzeci słój - xl+2l+5l
x+x+2+x+2+5=15 |-9
3x=6 |/3
x=2[l]

Pierwszy słój - 2l
drugi słój - 2l+2l=4l
trzeci słój - 2l+2l+5l=9l
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T17:19:28+01:00
X- ilość miodu w 1 słoiku
x+2-drugi słoik
x+2+5 trzeci słoik


x+x+x+2+2+5=15
3x+9=15
3x=15-9
3x=6 : 3
x=2

Więc -
1słoik - 2
2sloik - 4
3 słoik - 9
1 1 1
2010-02-14T18:17:28+01:00
1s=x
2s=x+2
3s=x+2+5
razem=15

x+x+2+x+2+5=15
3x=15-2-2-5
3x=6
x=2

1s=2
2s=2+2=4
3s=2+2+5=9