Zmien tresc zadania tak, aby można było je rozwiązać :

W szklarni rosły 482 sadzonki róż. Ogrodnik posadził jeszcze następne sadzonki róż i teraz rośnie ich tam 482 .Ile sadzonek róż dosadził ogrodnik ?

Prosze o szybką odp ... :):):)
Pilne

3

Odpowiedzi

2010-02-14T17:14:04+01:00
W szklarni rosły 482 sadzonki róż. Ogrodnik posadził jeszcze następne sadzonki róż i teraz rośnie ich tam 492 .Ile sadzonek róż dosadził ogrodnik ?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T17:14:44+01:00
W szklarni rosły 482 sadzonki róż. Ogrodnik posadził jeszcze następne sadzonki róż i teraz rośnie ich tam 678 .Ile sadzonek róż dosadził ogrodnik ?



678 - 482 = 196

odp. ogrodnik dosadzil 196 sadzonek roz.

mam nadzieje ze pomoglam i pozdarwiam. ;)
2010-02-14T17:15:17+01:00
W szklarni rosło 482 róz. Ogrodnik dosadził jeszcze nastepne sadzonki róz i teraz rosnie ich tam 782. Ile róz dosadził ogfodnik?
1 1 1