Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:15:40+01:00
Stan gazowy:

Cząsteczki są bardzo daleko od siebie, są przestrzenie między nimi, poruszają się.

Stan ciekły:

Cząsteczki są blisko siebie, jest między nimi trochę przestrzeni, ale niedużych, poruszają się.

Stan stały:

Cząsteczki są ściśle przy sobie, "trzymają się" siebie, nie ma wolnych przestrzeni między nimi i wykonują tylko drgania.

Próżnia:

W próżni ''nic nie ma'', więc nie może tam być żadnych odległości :>

Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłam :>
3 2 3
2010-02-14T17:15:42+01:00
Powietrze ma cząsteczki porozżucane w średniej odległości , ciała stałe mają ściśnięte ze sobą cząsteczki a próżnia ma cząsteczki ówno poukładane ...
35 4 35
2010-02-14T17:18:39+01:00
W powietrzu: cząsteczki są rozrzedzone, mogą swobodnie sie przemieszczać
W ciele stałym: są bardzo blisko siebie, nie mogą się poruszać
W cieczy: są blisko siebie, poruszają się bardzo wolno
W próżni: pozbawiona jest cząsteczek
3 2 3