Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:20:54+01:00
Biedronka: pożera szkodniki- mszyce z roślin hodowanych przez ludzi :)

Pszczoła- produkuje miód, wosk :)

Krewetka- stanowi pożywienie, dodatek do potraw :)

Jedwabnik- jak sama nazwa mówi- robi nici z których robi się później jedwab.

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
78 4 78
2010-02-14T18:01:22+01:00
Biedronka - żywi się mszycami
pszczoła- zapyla rośliny kwiatowe
krewetka - czyści wodę, jest filtratorem, jest także czesto spożywanym owocem morza
jedwabnik morwowy- hodowany do produkcji jedwabiu(jego nici)
70 4 70