Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:41:29+01:00
Drogi Aslanie!
Wiem,że zawsze pomagasz potrzebującym Ciebie, a ja właśnie Cię potrzebuję. Proszę, ocal mój kraj! Pomóź mi! Zła Zjawa, atakuje Narnię! Najpierw robiła tylko drobne, niecne uczynki, a teraz posuwa się do mordowania Twoich ukochanych zwierząt.Najgorsze jest to,że w ogóle nie znaleziono ciał, tylko liczne ślady krwi, i odcisk o ciekawycm kształcie. Ślad zawsze jest niebieski, ciemnoniebieski o kształcie skorpiona. Wczoraj zostawiła taki ślad przy domie Sarny. Jeleń jest zrozpaczony, bo zostawiła troje malutkich sarenek.
Mam nadzieje,że szybko mi pomżesz.
8 3 8
2010-02-14T17:43:44+01:00
Drogi Aslanie, pomocniku utrapionych !!!
Mam na imię (wstaw je), jestem z odległego kraju (wstaw). Kiedy władzę sprawował Filius II, król, który każdego wysłuchał i zawsze próbował pomóc. Teraz wszystko jakby odwróciło się do góry nogami. Zapanował okrutny i rządny krwi Markalius I.Wszyscy poddani boją się wychodzić z swoich domostw. O każdej porze dnia i nocy zastanawiamy się kiedy po nas przyjdą. Chodzi o to, że król bierze siłą wszystkich poddanych nawet dzieci i osoby starsze do pracy, aby mógł się wzbogacać i poszerzać swoje terytorium, małe dzieci zamiast bawić się zabawkami zabijają innych z broni. Wszyscy boją się o swój byt. Nie wierzyłam, że coś się zmieni dopóki dziadek nie opowiedział mi historii o dawnych czasach kiedy rządziło czterech władców : Piotr Wspaniały, Zuzanna Łagodna, Edmund Sprawiedliwy i Łucja Dzielna. Lecz przed tymi pięknymi czasami odbyła wojna i wszystko byłoby przegrane gdyby nie nadszedł lew Aslan. Opoiwiedziałam tą historię innym osobom, są tacy którzy w to wierzą ale też tacy, którzy czekają już na śmierć. Ja wierzę w to całym sercem i błagam cię Aslanie, przyjedź do (nazwa kraju) i ocal nas od tego władcy, aby nastały dawne czasy.
Z poważaniem (wstaw swoje imię i nazwisko)
6 3 6