Odpowiedzi

2010-02-14T17:27:09+01:00
Chcieli pokonać Boga, ukazać swoją równość z Bogiem
2 4 2
2010-02-14T17:27:38+01:00
Grzech ten polegał na tym, że ludzie chcieli wybudować wierzę do nieba by dorównać Bogu i nie udało sie im to dlatego Bóg pokrzyżował im języki
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:27:49+01:00
Na tym że chcieli się wywyższyc myśleli że dorównają Bogu wysoką wieżą . Myśleli że są niepokonani i wszystkiemu sprostają.
2 5 2