Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:32:19+01:00
1.
Dar mądrości
Dar rozumu
Dar rady
Dar męstwa
Dar umiejętności
Dar bojaźni Pańskiej
Dar pobożności

2.
Kościół to wspólnota ludzi którzy wierzą w Boga i naśladują Jezusa

3
Ponieważ jako wspólnota wszyscy wierzymy w Boga i jesteśmy jednym ciałem.
15 4 15
2010-02-14T17:46:28+01:00
1.dar madrosci
2.dar rady
3.dar rozumu
4.dar umiejetnosci
5.dar poboznosci
6.dar mestwa
7.dar bojazni bozej

Kosciol jest to wspolnota ktora tworza wszyscy ludzie ochrzczeni.

Wspolnoty kosciola tak samo jak ludzkie cialo stanowi jednosc.Jezeli chora jest noga to cierpi cale cialo.podobnoe jest w przypadku kosciola.
10 4 10