Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T14:59:33+02:00
Chrzciny Jezusa czyli Timkat.
W to święto tłumy owiniętych w tradycyjne białe chusty (gabi) mieszkańców miasta pieszo wspinały się na zbocza w stronę Jan Meda największego parku, boiska a może po prostu ogrodzonego i w miarę czystego kawałka trawy w Addis. Zgodnie z wierzeniami etiopskiego kościoła ortodoksyjnego chrzciny Chrystusa miały odbyć się 19 stycznia. Na pamiątkę tego wydarzenia Etiopczycy urządzają kolorowe procesje. Idący ulicami miasta młodzi ludzie śpiewają i wymachują patykami, a towarzyszący im starcy rytmicznie podrygują wyskakując przed dobrze uformowany szereg.
2 3 2
  • mini
  • Początkujący
2009-10-13T17:17:44+02:00
Najbardziej chrakterystyczną cechą jest dziób.Używają go do subtelnych czynności,jak karmieniemłodych,oraz do wymagających użycia większej siły jak miażdżenie większych nasion.pisałam o papudze,ale nie wiem czy o to chodzi.