Odpowiedzi

2010-02-14T17:33:09+01:00
CH₃COOH + 2O₂ = 2CO₂ + 2H₂O
2010-02-14T20:58:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CH₃COOH + 2O₂---->2CO₂ + 2H₂O

PROSZĘ BARDZO
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T23:09:57+01:00
CH3COOH + 2O2 = 2CO2 + 2H2O spalanie calkowite kwasu octowego/etanowego