Odpowiedzi

2010-02-14T17:38:09+01:00
Zenek Wójcik ma ok.15 lat, pochodzi z Wrocławia. Jego matka nie żyje, a ojciec jest alkocholikiem. Chłopiec uciekł z domu i jest w drodze do wujka. Jego cechy charakteru to odwaga, samodzielność, tajemniczość i spyt.

mam nadzieję, że pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:40:07+01:00
Zenek Wójcik był jednym z głównych bohaterów powieści Ten obcy.Mieszkał w okolicach Wrocławia i wychowywał go ojciec alkoholik.
Zenek był szesnastoletnim chłopcem. Miał ciemne włosy i chude policzki.Nosił ciemne spodnie i zniszczoną wiatrówkę.
Chłopiec intereresował sie zwięrzetami. Lubił obserwować ptaki i łowić ryby.Potrafił udomowić psa.Interesowaał się zwierzętami.
Zenek był wrażliwym chłopcem kiedy dowiedział sie ze w Strykowie bie ma wujka, płakał.Byl skryty i małomówny, ale bardzo odważny. Uratował psa. Chłopiec miał pare wad. Był wulgarny i agresywny.Czasami kradł i manipulował dziećmi.Groził,ze jeżeli powiedzą rodzicom o nim ucieknie.
Uważam że Zenek mimo swoich wad jest wartościowym chłopcem. Pochodził z rozbitej rodziny. Był samotny i skryty. Potrzebował miłosci. Mimo tego miał dobre serce. Ratując dziecko udowodnił ze byl szlachetny.
Mimo ze miał wiele wad był bardzo dobrym dzieckiem i chciałabym miec takiego kolege

Ps;mam nadzieje ze pomogłam:)
4 4 4