Odpowiedzi

2010-02-14T17:42:38+01:00
To oznacza, że mężczyzna musi podsuwać jej krzesło, podawać potrawy, nalewać wino....
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:43:21+01:00
Szacunek dla damy. Kto pomagał damie ptzy stole to w średniowiecznym zwyczaju znaczyło, że chciał ją poślubić lub zostać jej rycerzem :D
7 4 7
2010-02-14T17:43:34+01:00
Chodzi tu o to że rycerz zawsze powinien służyć damie nawet przy stole
i zawsze powinien być na jej wezwanie ;)
Był jeden z obyczajów rycerzy

dasz naj ?? ;)
8 4 8