Odpowiedzi

2010-02-14T17:44:00+01:00
Energia potencjalna nie jest rowna energi kinetycznej,poniewaz maja one inne odziaływanie na rozne ciala..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:45:11+01:00
Witam:)
Oczywiście, że nie. Na przykład w sytuacji, w której przykładowo ciało spada z jakiegoś drzewa i zamiast spaść na ziemię to zatrzymuje się na jakiejś gałęzi. Wtedy ciało nadal znajduje się na pewnej wysokości, więc ta energia potencjalna nie zostaje zamieniona w pełni na kinetyczną.

Pozdrawiam:)