Odpowiedzi

2010-02-14T17:44:54+01:00
W zalezonosci od ich populacji pozyskujemy wysokie lub niskie plony.
oraz zapylaja one owoce i warzywa
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:47:02+01:00
Owady odgrywają ważną rolę w zapylaniu kwiatów, procesach glebotwórczych, spulchnieniu i przewietrzeniu gleby. Niszczą też lasy, uprawy rolne, sadach oraz magazyny. Niektóre owady (np. biedronka siedmiokropka) niszczą szkodniki.

Myślę, że trochę pomogłam!.:***
4 4 4