Odpowiedzi

2010-02-14T17:42:29+01:00
To znaczy życ wedlug jego prawd (dekalog) i tak jak powiedzial "milujcie sie wzajenie tak jak i ja Was umilowalem"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:44:00+01:00
Być wiernym Chrystusowi to znaczy bezgranicznie mu ufać, kochać go i nie wierzyć w wielu bogów. Dotyczy to szczególnie pierwszego przykazania: ,,Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną".
2 5 2
2010-02-14T17:46:06+01:00
Bycie wiernym Chrystusowi to znaczy oddanie mu w jego ręce całego swojego życia. To wiara w jego nie skończoną moc. To pewność życia po śmierci. To życie w miłości i czynienia dobroci drugiemu człowiekowi. To zdolność do przyznania się do winy. To także szacunek do swego ciała gdzie Jezus chce mieszkać. To zdolność do wybaczania sobie i innym Każdego dnia, każdej sekundy. To czyste serce. To dziękowania każdego dnia za piękny świat, ciało, duszę i umysł, którym obdarzył Cię Bóg.

To to, co Ci mówi w sercu. zapytaj go sam a odpowie co to znaczy
1 5 1