Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:03:04+01:00
X=waga ani przed kuracją
y=waga zosi przed kuracją

x-15%x=0,85x=waga ani po kuracji
y-15kg=waga zosi po kuracji

x+3=y
0,85x=y-15
0,85x=x+3-15
0,85x-x=-12
-0,15x=-12
x=-12:-0,15
x=80

y=80+3=83 kg
odp. przed odchudzaniem ania ważyła 80kg a zosia 83
2010-02-14T23:04:09+01:00
X - waga Zofii
x-3 - waga Anny


x-3-0,15(x-3)=x-15
x-3-0,15x+0,45=x-15
-0,15x=-15+3-0,45
0,15x=12,45
x=83

odp: waga Zofii 83 kg.

x-3
83-3=80

odp: waga Anny 80 kg.
1 5 1