Odpowiedzi

2010-02-14T17:48:54+01:00
Wielka,stroma,siedmiopiętrowa,nie pobozna,
więcej nie wiem
2010-02-14T17:58:50+01:00
Wieża Babel:
- wysoka
- ogromna
- potężna
- kamienista
- ludzka
- ludzka pycha
- boża
- idea
- pomieszanie
- zniszczenie

mam nadzieję że pomogłam ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:51:35+01:00
Dzisiejsza Wieża Babel: (jako nieporozumienie/konflikt)
- ma duży zasięg
- trudna do rozwiązania
- pogoń za pieniędzmi
- niecierpliwość
- brak zrozumienia
- pośpiech
- egoizm
- zadaje ból i powoduje cierpienie
- nie potrafi słuchać, rozmawiać
-