Które określenia są związane ze stałocieplnością ptaków?
1. występuje tylko w klimacie chłodnym
2. stała temperatura
3. powoduje ograniczoną aktywność
4. zmienna temperatura ciała
5. może występować w każdym klimacie
6. temperatura uzależniona od temperatury otoczenia
7. temperatura ciała od 38 stopni Celsjusza do 44 stopni Celsjusza
8. umożliwia dużą aktywność
9. temperatura niezależna od temperatury otoczenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:47:37+01:00
2. stała temperatura
3. powoduje ograniczoną aktywność
5. może występować w każdym klimacie
6. temperatura uzależniona od temperatury otoczenia
7. temperatura ciała od 38 stopni Celsjusza do 44 stopni Celsjusza
8. umożliwia dużą aktywność
12 3 12
2010-02-14T17:49:16+01:00
2. stała temperatura

5. może występować w każdym klimacie


9. temperatura niezależna od temperatury otoczenia

tak mi się wydaje ale nie jestem pewna ;)

^^ ;* ;d;d;d <3
5 4 5
2010-02-14T20:32:04+01:00