Odpowiedzi

2010-02-14T17:48:44+01:00
110000
101000
100100
100010
100001
200000
4 5 4
2010-02-14T17:48:53+01:00
200 000
100 001
100 010
100 100
101 000
110 000
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:51:44+01:00
Takich liczb jest 6 a oto one 100001 , 100010 , 100100 , 101000 , 110000 ,200000jest ich tylko tyle gdyż zawsze cyfra 1 musi być na początku a tylko druga 1 może być w innym miejscu i jedyną jest 2 z pięcima zerami
4 5 4