Odpowiedzi

2009-10-12T17:26:41+02:00
(80 + 60):2 = 140 : 2 = 70 km/h
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T17:30:06+02:00
60 + 80 = 140
140 : 2 = 70 km/h
|
podzielić na dwa bo są dwa wyniki prędkości

Odp. Samochód jechał ze średnią prędkością 70km/h.
1 1 1
2009-10-12T17:35:48+02:00
Vsr=2s/V1+ V2
Vśr= 2s×V1+V2/2×V1×V1+V2×V2
Vśr=2s×60*80/ 3600+6400
Vśr=48km/h

Nie jestem pewna, dlatego poczekaj na inne rozwiazania
albo popróbuj sama
Vśr=delta s/ delta t
:)
1 1 1