Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:57:43+01:00
Przede wszystkim budową. Kobieta ma szeroki biodra, wąskie ramiona, oraz inaczej zbudowany układ rozrodczy, jednak to tylko kilka z różnic w budowie . Kobiety dojrzewają wcześniej niz mężczyźni. Męzczyźni maja wąskie biodra, i szeroki ramiona, są silniejsi od kobiet.
1 5 1
2010-02-14T17:58:36+01:00
Narzadami rozrodczymi, budowa ciala, srednia waga kobiety jest nizsza niz mezczyzny Wielkość mózgoczaszki kobiet oraz ich współczynnik encefalizacji są mniejsze niż u mężczyzn, kobiety maja delikatniejsze owlosienie skory,Miednica kobiety jest proporcjonalnie szersza niż miednica mężczyzny, co umożliwia ciążę i poród.oraz budowa morfologiczna i anatomiczna. na wikipedi znajdziesz duzo wiecej
2 5 2
2010-02-14T18:19:10+01:00
Kobieta różni się od męzczyzny tym , że posiada żeńskie narządy rozrodcze , ma piersi , posiada gruczoły mleczne , moze rodzic dzieci.


Męzczyzna posida meskie nazady rozrodcze , nie może rodzic dzieci .


Obydwoje róznia sie płcia .

Równiez róznia sie budowa kobieta ma szerokie biodra i szczupła sylwetke , a męzczyna posiada duze barki i wąskie biodra.

Kobiety są bardzo delikatne , w porównaniu do mężczyzn .
1 5 1