Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:04:02+01:00
A) 3(2x-1)+4(1-x)=6x-3+4-4x=2x+1
b) 2(7x+5)-6(x-2)=14x+10-6x+12=8x+22
c) -2x(8-x)-5(x²+3x)=-16x+2x²-5x²-15x=-3x²-31x
d) 5(3-2x)-(4x+6)*3=15-10x-12x-18=3-22x
2010-02-14T18:04:23+01:00
A) 3(2x-1)+4(1-x) = 6x - 3 + 4 - 4x = 2x +1
b) 2(7x+5)-6(x-2) = 14x + 10 - 6x + 12 = 8x +22
c) -2x(8-x)-5(x²+3x) = -16x + 2x² - 5x² - 15x = -31x - 3x²
d) 5(3-2x)-(4x+6)*3 = 15 - 10x - (12x + 18) =
= 15 - 10x - 12x - 18 = -3 - 22x