Do każdego poniższego tytułu dopisz Rodzaj i Gatunek literacki:
1. Mit o Prometeuszu
2. Orfeusz i Eurydyka
3. Krzyżacy
4. Ten obcy
5. Kamizelka
6. Stary człowiek i morze
7. Opowieść wigilijna
8. Syzyfowe prace
9. Antygona
10. Mały książe
11. Kamienie na szaniec
12. Potop
13. Biblia
14. Romeo i Julia
15. Quo Vadis

W następującym schemacie:
Nr. Tytuł - Rodzaj - Gatunek literacki

2

Odpowiedzi

2010-02-14T18:23:27+01:00
1. Mit o Prometeuszu - epika - mitologia
2. Orfeusz i Erydyka - epika - mitologia
3. Krzyżacy - epika - opowieść historyczna
4.Ten obcy- - epika - powieść
5. Kamizelka - epika - nowela
6. Stary człowiek i morze - epika - opowiadanie
7. Opowieść wigilijna - epika - opowiadanie
8. Syzyfowe prace - epika- powieścią obyczajowo-psychologiczną
9. Antygona - dramat - tragedia
10. Mały książe- epika- opowieść
11. Kamienie na szaniec - epika - opowiadanie
12. Potop - epika - powieść historyczna
13. Biblia -
14 Romeo i Julia - dramat- tragedia
15.Quo Vadis - epika -powieść historyczna
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:26:00+01:00
1. Mit o Prometeuszu-epika-mit
2. Orfeusz i Eurydyka-epika-nowela
3. Krzyżacy-epika-powieść historyczna
4. Ten obcy-epika-powieść
5. Kamizelka-epika-nowela
6. Stary człowiek i morze-epika-opowiadanie
7. Opowieść wigilijna-epika-powieść
8. Syzyfowe prace-epika-powieść
9. Antygona-dramat-tragedia
10. Mały książe-epika-powiastka filozof.
11. Kamienie na szaniec-epika-opowieść
12. Potop-epika-powieść historyczna
13. Biblia-epika-przypowieść,psalm,hymn,listy,apokalipsa,kazanie,tren,modlitwaepos narodowy,pieśńaforyzmy,elegia,kroniki,kodeks prawny,opowiadanie
14. Romeo i Julia-dramat-tragedia
15. Quo Vadis-epika-powieść historyczno-przygodowa
23 2 23