Odpowiedzi

2010-02-14T18:17:21+01:00
Australia
Australia, Związek Australijski
Nowa Zelandia
Płaskowyż Centralny, Rotorua, fumarole, Auckland, park narodowy Aspiring
Papua Nowa Gwinea
Niezależne Państwo Papui-Nowej Gwinei
Wyspy Salomona
Salomon Islands, Guadalcanal, Malaita, San Cristobal, Santa Isabel, Honiara
Fidżi - Fiji
Wyspy Fiji, Republika Fidżi, główne ośrodki turystyczne, regiony

2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:19:27+01:00
Atrakcje turystyczne Oceanii
- rafa koralowa
- Wielkie Góry Wododziałowe
- Góra Kościuszki
- Lone Pine Koala Sanctuary
- Słoneczne Wybrzeże

mam nadzieję że pomogłam ;]
4 4 4
2010-02-14T23:37:01+01:00
Atrakcje:
-Wielka Rafa Koralowa o odcinku ok.2000 km
-w barierze koralowej znajdującej się w Oceani zamieszkuje ponad 1500 gat. ryb oraz wiele innych organizmów żywych
-w wodach Oceani przychodzą na świat humbaki (wieloryby)
-nurkowanie w Wielkiej Rafie
- rejs statkiem oraz podziwianie ogromu Rafy Koralowej to niezapomniana przygoda
2 3 2