Odpowiedzi

2010-02-14T18:32:36+01:00
1.
a) o,9
0,8
0,14
b)
5,8
15,5
7
c) 12, 54
72,72
35, 28

2.
a) 7,2
1,2
13,8
50,5
b) 0,603
0,84
1,28
1,05
c)
1,8
36
0,35
4,8
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T18:35:49+01:00
1

a)
3*0,3=0,9
2*0,4=2*4/10=4/5
2*0,07= 2*7/100=7/50
b)4*1,2=4,8
5*3,1=15,5
2*3,5=7
c)6*2,09=12,54
9*8,08=72,72
7*5,04=35,28


2.
a)8*0,9=7,2
6*0,2=1,2
6*2,4=13,8
5*10,1=50,5

b)3*0,201=0,603
7*0,12=0,84
0,32*4=1,28
0,21*5=1,05

c)0,09*20=1.8
1,2*30=36
0,007*50=0,35
0,08*60=4,8

mam nadzieje ze pomoglam pozdrawiam. ;)

2 5 2
2010-02-14T22:01:26+01:00
A) 3 x 0,3= 0,9
2 x 0,4= 0,8
2 x 0,07= 0,14

b) 4x 1,2 = 5,8
5x 3,1 = 15,5
2x 3,5 = 7

c) 6 x 2,09 = 12,54
9 x 8,08= 72,72
7 x 5,04= 35,28


2.
a)8 x 0,9=7,2
6 x 0,2=1,2
6 x 2,4=13,8
5 x 10,1=50,5

b)3 x 0,201=0,603
7 x 0,12=0,84
0,32 x 4=1,28
0,21 x 5=1,05

c)0,09 x 20=1.8
1,2 x 30=36
0,007 x 50=0,35
0,08 x 60=4,8


1 5 1