Odpowiedzi

2010-02-14T18:29:26+01:00
A )
ryby
mięsa
ser
mleko
jaja

b)
olej
seler
pietruszka
sałata
groch
fasola
2 5 2
2010-02-14T18:29:47+01:00
Zwierzece: kurczak,wołowina, ryby,mieso,tunczyk,jajka
roslinne: soja,olej,oliwa,ziemniaki,twarożek,fasola,sery,twarogi,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:49:15+01:00
Białko zwierzęc
mleko
masło
drób
ryby
wołowina

biało rosline
soja
groch
fasola
ryż
kukurydza
3 5 3