Odpowiedzi

2010-02-14T18:28:26+01:00
Objętość :

30m * 50m * 180m = 270000 m sześcienne

270000 m ³ = 270 dm³ = 270 litrów wody :p
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:31:24+01:00
Staw w kształcie prostokąta ma długość 50 m i szerokość 30 m. Średnia głębokości stawu wynosi 180 cm. Oblicz, ile wody znajduje się w tym stawie, jeżeli jest on napełniony po brzegi.

a = 50 m - długość stawu
b = 30 m - szerokość stawu
h = 180 m = 1,8 m

V = a*b*h
V = 50m*30m*1,8m
V = 2700 m³
V = 2700 m³ *1000dm³/1m³= 2.700.000 dm³
1 dm³ = 1l wody
V = 2.700.000 l wody


Odp. W stawie znajduje się 2700 m³ wody = 2.000.000 l wody
8 4 8
2010-02-14T18:32:14+01:00
Staw w kształcie prostokąta ma długość 50 m i szerokość 30 m. Średnia głębokości stawu wynosi 180 cm. Oblicz, ile wody znajduje się w tym stawie, jeżeli jest on napełniony po brzegi.
a=długość =50m
b=szerokość=30m
H=wysokość=180cm=1,8m

V=a*b*H
V=50m*30m*1,8m
V=2700m³

3 3 3