Odpowiedzi

2010-02-14T18:30:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:39:30+01:00
Pp = a pierwiastek z 2 przez 4
Pp = 10 pierwiastków z 2 przez 4
Ppc = 10 pierwiastków z 2 przez 4 razy 6
Pb = a razy h przez 2
h= ?
5 do kwadratu + hdo kwadratu = 13 do kwadratu
25 + h do kwadratu = 169
h do kwadratu = 169 - 25
h do kwadratu = 144 / wyciągnąć pierwastek
h = 12
Pb = 12 razy 10 dzielone przez 2 = 60
Pbc = 60 razy 6 = 360
Pc = 10 pierwiastków 2 przez 4 + 360

sorry że mało zrozumiałe może ale nie umiem wstawiać symboli potęg i pierwiastków :)