Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:41:42+01:00
M.pięcioro drzwi
D.pięciorga drzwi
C.pięciorgu drzwiom
B.pięcioro drzwi
N.pięciorgiem drzwi
Msc.pięciorgu drzwiach
W.pięcioro drzwi!
7 5 7
2010-02-14T18:43:40+01:00
Mianownik: pięcioro drzwi
dopełniacz: pięciorga drzwi
celownik: pięciorgu drzwiom
biernik: pięcioro drzwi
miejscownik: pięciorgu drzwiach
narzędnik: pięciorgiem drzwi
wołacz: pięcioro drzwi
Komentarz został usunięty
2010-02-14T18:44:17+01:00
M. Pięcioro drzwi
D. Pięciorga drzwi
C. Pięciorgu drzwiom
B. Pięcioro drzwi
N. Pięciorgiem drzwi
Ms. Pięciorgu drzwiach
W. Pięcioro drzwi
4 4 4