Odpowiedzi

2010-02-14T18:40:41+01:00
Chodzić do Kościoła modlić się itp
2010-02-14T18:41:15+01:00
Mysle ze chodzi tu o to zeby po prostu Go nasladowac. wypelniac przykazania sluzyc drugiej osobie, ufac Mu, itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:41:53+01:00
Być wiernym Chrystusowi to znaczy bezgranicznie mu ufać, kochać go i nie wierzyć w wielu bogów. Dotyczy to szczególnie pierwszego przykazania: ,,Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną". Nie mozna go zawodzic i byc nieuczciwym wobec niego...
licze na naj ☺
2 4 2