Pliska dokończcie ten wierszyk opowiadaniem lub wierszem. Bardzo ważne na wtorek.

miłość na zawsze
najdłuższa
co miała przetrwać lat tyle
śmierć
burze
z fiołkiem w kubeczku

świnia
przyszła na chwilę



Jeszcze raz Was bardzo prosze i z góry dziękuje...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:46:11+01:00
Świnia
przyszła na chwilę
przybiegła
zaplątała w supeł moją miłość
i uciekła zostawiając mnie ze związanymi rękami bez ukochanego
Tyle razy mówiłeś że miłość przetrwa nawet śmierć
a ja umieram
i choć czuję, że cie kocham
nie ma cię tutaj
i nie mogę ci tego powiedzieć
wtedy zasypiam
pogrążam się w odwiecznym śnie
zginę przez ciebie nim zginie słyszane
że zginęłam przypadkiem.

ps.Mam nadzieję, że ci się spodoba... Liczę na naj;)
1 5 1
2010-02-14T19:07:57+01:00
Zostawiła bilet-
bilet do kina
bym pognał czym prędzej
do niej i...
to była moja wina!

Spróbować raz jeszcze muszę
śmierć wygrać nie może!

biegnę, tchu złapać nie mogę
złamałem lewę nogę
czy ta miłość umiera?

Dam radę! wszystko naprawię,
biegnę, ja, ja się poprawię...

----------------------------------

Otwieram oczy, leżę w szpitalu.
Nic nie pamiętam, lecz ma dusza ubolewa
Pielęgniarka na stołku fiołki podlewa.
2010-02-14T19:52:22+01:00
Świnia
przyszła na chwilę
przybiegła
czym prędzej
do mnie
zgubiła
swe uczucia
myślała
nad miłością
zgubiła ją
poszla
zginęla
nie słychać
już nic o niej
pamięc
poszla z zapomnienie