Przez tydzień Ania zapisywała sobie, ile czasu zajmuje jej oglądanie telewizji.
PONIEDZIAŁEK: 1/4 GODZINY
WTOREK: 30 MINUT
ŚRODA: 1 GODZINA
CZWARTEK: 2 GODZINY I 10 MINUT
PIĄTEK: 1 1/5 GODZINY
SOBOTA: 2 KWADRANSE
NIEDZIELA: 2,1 GODZ.
1. W którym dniu Ania oglądała telewizję najkrócej a kiedy najdłużej
2. Ile czasu w ciągu całego tygodnia Ania spędziła na oglądaniu telewizji.
3. Kiedy Ania dłużej oglądałą telwizję? W czwartek czy niedziele? I o ile?
Z GÓRY DZIĘKI xD

3

Odpowiedzi

2010-02-14T18:52:10+01:00
1 Najkrócej w Poniedziałek, a najdłużej w Czwartek.
2. 6h 43min.
3. W Czwartek. O 4 min więcej.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T18:52:31+01:00
1. Najkrócej - Poniedziałek 15 min.
Najdłużej - Czwartek 2h i 10 min.
2. 15+30+60+130+72+30+126min= 463 min = 7h i 43 min.
3. Czwartek 130 min - Niedziela 126 min.
Dłużej oglądała tv w Czwartek o 4 min. 130-126= 4 min.
1 5 1
2010-02-14T18:53:47+01:00
Najdłużej czwartek najkrócej poniedziałek
6 godz 10 min
w czwartek , dłużej o 4 min
1 1 1