Odpowiedzi

2010-02-14T19:15:33+01:00
1) np. Kaspijskie i Bajkał (bo chodziło raczej o jeziora, nie zadania ;d)
2) Najgłębsze: Bajkał, Tanganika, Kaspijskie, O'Higgins/San Martin, Niasa. Największe: Kaspijskie, Górne, Wiktorii, Huron i Michigan.
3) np. Kaspijskie, Jezioro Słone, Etosza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:16:01+01:00
Zad 1
reliktowe – stanowią część dawnego morza, np. Kaspijskie, Aralskie, Ilmen

polodowcowe – wypełniają zagłębienia pozostawione przez lodowce

zad 2
Największe
1 Morze Kaspijskie 371 800
2 Górne 82 410
3 Wiktorii 68 800
4 Huron 59 596
5 Michigan 57 850


Najgłębsze

1 Bajkał 1680
2 Tanganika 1435
3 Morze Kaspijskie 1025
4 O'Higgins/San Martín 836
5 Niasa 706

zad 3
Morze Kaspijskie
Jezioro Aralskie
Patience