Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:55:52+01:00
A)-2+3xy-2-xy+2xy
4xy-4

b) 2g+3gk+2g+5gk-3g
g+8gk

c) mn+m+n-mn+n+m
2m+2n

d) 2x+3y-2xy+4x+5y
6x+8y-2xy

e) 2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9
6ab+2ac+2bc+9

f) xy+4xy-5+xy+6-4xy
2xy+1
2 3 2
2010-02-14T18:57:07+01:00
A)-2+3xy-2-xy+2xy
4xy-4
b)2g+3gk+2g+5gk-3g
g+8gk
c)mn+m+n-mn+n+m
2m+2n
d)2x+3y-2xy+4x+5y
6x+8y-2xy
e)2ab-3ac+4bc+4ab+5ac-2bc+9
6ab+2ac+2bc+9
f)xy+4xy-5+xy+6-4xy
2xy+1
1 5 1
2010-02-14T19:06:25+01:00
Zadanie jest w załączniku.;)
1 5 1