Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:04:29+01:00
Serdecznie zparaszam do kupienia myszki komputerowej. Jest ona idealnie dopasowana do ręki, z wejsciem USB, świeci na wiele kolorów które zmieniają sie wraz z siła przesuwania. Dostępna jest w 7 kolorach. Tylko teraz przy zakupie 2 takich myszek(cena za JEDNA: 34,95) otrzymasz dodatkowo,zupełnie za darmo: podkładke pod myszke. Zapraszam
24 4 24
2010-02-14T19:05:12+01:00
Witam państwa!Dzisiaj chciałbym zareklamowac produkt o nazwie czyscioszek jest to mydlo ktore zmyje kazde zabrudzenie nawet te najstraszniejsze.Na rynku widzialem duzo mydel o podobnych nazwach ale to sa podrobki i nie polecam kupna takich mydel jedyne orginalne nazywa sie Mydelko polecam.

troszke przerob jak ci sie bedzie podobac


14 3 14
2010-02-14T19:10:03+01:00
Tylko nasz buty sportowe, dadzą Ci komfort i wygodę ! ; )

no i do tego jakiś obrazek dotyczący buta/butów ;D
10 2 10