Odpowiedzi

2010-02-14T18:55:10+01:00
Ja zwykle piszę ściąge ołówkiem na oparciu siedzenia przede mną. Można także napisać ołówkiem na ławce. Czasami wystarczy mała karteczka włożona do ,,koperty" przyklejonej pod blatem ławki.

ps. Mam nadzieję, że pomogłam;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:55:47+01:00
*masz bialy dlugopis i naklej na niego sciage na bialym papierze napisana
*przyklej sciage do linijki w piorniku i otworz delikatnie piornik
*zrob sciage i wsadz ja w ta reke w ktroej trzymasz dlugopis gdy nauczyciel do cb podejdzie dalej piszesz jakby nigdy nic; noo wiesz odchylasz reke i patrzysz, a potem zakrywasz jak do cb podchodzi :]

zawsze dziala xD
2010-02-14T18:57:49+01:00
- włożyć ją do piórnika
- zrobić ściąga wachlarzyk i trzymać w rękawie
a to link
http://www.youtube.com/watch?v=iSLOqIEy2ho