Po kąpieli w łazience okazało się, ze aby się przejrzeć w lustrze, musisz je przetrzeć ręcznikiem. Odpowiedz na pytania:

a)Jakie zjawisko spowodowało, że nie można było się przejrzeć w lustrze?
b) Jakie mogły być przyczyny wystąpienia tego zjawiska?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:54:57+01:00
A)parowanie wody
b)uzycie podczas kapieli goracej wody, ktora zaczela parowac
16 4 16
2010-02-14T18:56:06+01:00
1. parowanie
2.połączenie się gorącej pary wodnej z zimnym powietrzem
1 5 1
2010-02-14T18:56:51+01:00
A)parowanie
b)gorąca woda aczeła parować,gdyż w pomieszczeniu była niższa temp. od temp wody.
1 2 1