Odpowiedzi

2010-02-14T18:56:35+01:00
Wodę trzeba podgrzać to temperatury 100 stopni Celciusza w zamkniętym naczyniu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:00:43+01:00
Taką temperaturę wody można uzyskać np. w szybkowarze jest to garnek szczelnie zamknięty, dlatego para która nie ma ujścia podwyższa ciśnienie w garnku co powoduje wzrost temperatury wody powyżej 100°C. Czyli wystarczy szczelnie zamknięty garnek z wodą na ogniu i po sprawie ;) ale chyba przyda ci się wyjaśnienie na jakiej zasadzie tak się dzieje.