Odpowiedzi

2010-02-14T19:12:19+01:00
Chopin zostal pochowany na paryskim cmentarzu puzniej po paru dniach (poniewaz przedsmiercia zazyczyl sobie tego) polacy zabrali jego serce do kościolu Św. Krzyża w Warszawie


tyle ja wiem wiec wiecej ci nie powiem;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:29:35+01:00
Fryderyk Chopin gdy umarł został pochowany na jednym z paryskich cmentarzy.
Jak wiadomo przed swoją śmiercią zażyczył sobie by jego serce spoczywało w Polsce. Po paru dniach od śmierci Chopin'a Polacy zabrali jego serce i przetransportowali je do Polski. Obecnie serce Fryderyka Chopina spoczywa w kościele Św. Krzyża w Warszawie.