Usuń niewymierność z mianownika .
a) 3 kreska ułamkowa pierwiastek z 5
b) 2 pierwiatek z 2 kreska ułamkowa pierwiastek z 3
c) -2 pierwiastek 5 kreska ułamkowa 3 pierwiastek z 10
d) 1 kreska ułamkowa 9 pierwiastwk z 3

Proszę o szybkie rozwiąznie . ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:02:04+01:00
A 3√5 kreska ułamkowa 5
B 2√6 kreska ułamkowa 3
C -6√50 kreska ułamkowa 90
D 9√3 kreska ułamkowa 243

1 5 1
2010-02-14T19:03:03+01:00
A. 3 pierwiastek z 5 przez 5
b. 2 pierwiastek z 6 przez 3
c. minus pierwiastek z 2 przez 3
d. pierwiastek z 3 przez 27
1 1 1