Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:05:09+01:00

Szkoła zadań wiele ma
ale uczeń często nimi gra.
Uczy życia, samodzielności
i nie ma w sobie za nic podłości.
Jest trudna do przebycia,
Ale daje dużo do odkrycia.
Uczeń jeszcze młody,
szuka w niej przygody.
Nauke zostawia w tyle,
a na nauczycieli mówi pedofile(krokodyle).
Na przerwach udaje cwaniaka,.
A lekcja to dla niego jedna wielka draka.
Chłopak dziewczyne na przerwie wyrywa,
a ona mu jeszcze do tego przygrywa.
Tu się leją, tam wyzywają,
bo kultury nie posiadają.
W dzisiejszych czasach taka jest młodzież,
gdzie nawet przez chwile nie pomyśli o swym narodzie.

;))
2 3 2
2010-02-14T19:06:34+01:00
Szkoła-utwór bardzo znany
rzadko miły i lubiany
nauczyciel nasz dręczyciel
lecz potrzebny i kochany.

heh nie wiem tak jakoś mi się napisało ... Nie wiem czy to się spodoba
2 5 2