Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T17:46:40+02:00
21/100
113/1000
413/10000
160/100
5/100
35/100


15/100 = 3/20
24/100= 8/25
80/100=4/5
48/100=12/25
120/100=1 i 1/5
325/1000= 13/40
2 3 2
2009-10-12T17:49:51+02:00
Moze ci to wyjasnie-bo to łatwiutkie-zeby zamienic procent na ułamek wystarczy podzielic liczbe stojaca przy procencie przez 100,czyli dwa miejsca w lewo i usunąć symbol % czyli 21%=0,21,-11,3%=0,113 4,13%=0,0413 160%=1,6 0,5%=0,005 3,5%=0,035 teraz dalej-aby zamienic procent na ułamek zwykły zrób tak samo ale te liczbe stojaca przy procencie wpisz do licznika a w mianowniku wpisz 100 i wystarczy skrócic 15%=15/100=3/20 24%=24/100=12/50=6/25 80%=80/100=4/5 48%=48/100=24/50=12/25 120%=120/100=12/10=6/5=1 cała i 1/5 32,5%=32,5/100=325/1000=13/40 znak / oznacza kreskę ułamkowa pozdrawiam
2 5 2
2009-10-12T17:50:41+02:00
0,21
0,113
0,0413
1,6
0,005
0,035
3/20
6/25
4/5
12/25
6/5 = 1 1/5
Ostatniego nie wiem.
1 2 1