Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:14:10+01:00
Artur Grottger (ur. 11 listopada 1837 w Ottyniowicach, zm. 13 grudnia 1867 w Amélie-les-Bains-Palalda) – polski malarz, jeden z czołowych przedstawicieli romantyzmu w malarstwie polskim, ilustrator, rysownik, znany z cyklu "kartonów" o powstaniu styczniowym.

dzieła:
Powitanie powstańca
Pożegnanie powstańca
cykl Warszawa I
cykl Warszawa II
cykl Polonia
cykl Lithuania
Ucieczka Henryka Walezego z Polski

styl romantyzm
7 4 7
2010-02-14T23:44:34+01:00
Artur Grotteger był bardzo pięknym poetą.
(ur. 11 listopada 1837 w Ottyniowicach, zm. 13 grudnia 1867 w Amélie-les-Bains-Palalda).
Jest bardzo znany,wszyscy lubię jego wiersze.
Jego poezje znane są na całym świecie.Pisał bardzo interesujące poezje.
5 1 5