Witam. Zadanie to stworzenie krzyżówki w której hasło to MARYJA. Do niej wystarczą tylko hasła bez pytań. Hasła musią być związane z religią!!! Może troche źle napisane ale niewiem jak inaczej wytłumaczyć to zadanie. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T17:47:28+02:00
No więc te hasła mogą być takie jak: miłosierdzie, wiara, różaniec, modlitwa, chrześcijanin, droga krzyżowa:)
1 5 1
2009-10-12T17:50:38+02:00
M- Mojżesz
A- Abracham
R-Izrael
Y- prorocy
J-Jerozolima
A-Jahwe
1 5 1
2009-10-12T17:59:02+02:00
Modlitwa
mAryja
Różaniec
chrYstus
taJemnice(różańca)
kAtolik
1 5 1