Odpowiedzi

2010-02-14T19:30:13+01:00
2. z Liter RAKIETA ułoż jak najwiecęj słów.
kita, rak, tak, teka, kier, rata, tara, kra, ara, ar, katar, tir, karta, krata, kit, trik, kara, kareta, era, Rea, kat, akt, arka, tarka, taka, akta, Irak, kret, akr, Kreta, Ikar, ta,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:08:57+01:00
RAKIETA :
rak
kara
tara
re (bóg mitologii)
rata
kat
tak
kret
akta
era
tarka
kra
kitka
kita
Rita (Imię)
tik (np. nerwowy)
1 2 1