Oblicz pole powierzchni bocznej stożka w którym tworząca długości 10 cm jest nachylona do podstawy pod kątem 30 stopni

Kąt między tworzącą i wysokością stożka ma miarę 45 stopni promień podstawy stozka ma długośc 2 pierwiastków z 2 oblicz pole powierzchni całkowitej stożka

proszę na jutro!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-02-14T20:02:32+01:00
Rozwiązanie z rysunkami i opisem w załączniku.
Pozdrawiam
173 4 173
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T22:27:51+01:00