Odpowiedzi

2010-02-14T19:33:08+01:00
Amplituda tych temperatur wynosi 19+2,5=21,5 stopni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:33:25+01:00
2010-02-14T19:36:05+01:00
Temp. we wrześniu
Najwyższa 19 stopni C
Najniższa -2,5 stopni c
Jaka jest różnica między tymi temperaturami?
OBLICZENIA:
Od najniższej do 0 stopni C jest 2,5
Od najwyższej do 0 stopni C jest 19
Po dodaniu wychodzi wynik 21,5 stopni C
Odp:Różnica między tymi temperaturami wynosi 21,5 stopni C.