Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T19:43:14+01:00
PEJA
1. Na powierzchni feat. Triple Impact
2. Szczęście feat. K8 & DJ. Zel
3. Byłem jestem będę feat. Wozik
4. Na serio feat. DJ. Decks
5. Hip Hop feat. DJ. Taek
6. Gruba Impra z Rysiem 2 feat. Gandi Ganda & Kobra

DONGURALESKO
1.El Polako
2.Mercedes Benz
3.Around Tha Globe Feat. Wunder, Mechanic
4.Sens Tomów
5.Złote Maski

VIXEN
1. Znajomi
2. Myśl co chcesz
3. Są miejsca
4. Vixtape 3
5. Zajawki
6. Wciąż

PEZET
1. Gdyby miało nie być jutra
2. Noc i dzień
3. Pornogwiazdy
4. Niegrzeczna
5. Na tym osiedlu feat. Onar
6. Lubię
7. Nie tylko hit na lato

MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM




Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:57:57+01:00
Peja
Kochana mamo
na serio
Peja Slums Attack My i Wy
KC
wodko pozwól żyć
pijak

Góral
El polako
cały pokój pływa
100 procent 2
Go poznań
złote maski

Viven
jeszcze mnie nie znasz
romantyczka
znajomi
nie mam nic
są miejsca
to co robimy


Pezet

spadam
nie ważne
Lubie
sexmisja
to tylko ja
nie moge przestać




Jeszcze jedno Kawałki osoby wyżej są ze wcześniejszych lat moją są z 2009 xD

Pozdrawiam i Chcę Naj xD