Odpowiedzi

2010-02-14T19:37:25+01:00
Drogi panie Nauczycielu!
Klasa II C na początku listu mocno pana pozdrawia.
Jednak bardzo Pana prosimy... Błagamy... Niech Pan przeniesie tą kartkówkę na piątek w przyszłym tygodniu. Obiecujemy, że będziemy grzeczni i każdy z nas napisze ją na 5.
Prosimy.
Z poważaniem
Cała klasa II C.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:42:22+01:00
Data:
Droga Pani profesor!
Uprzejmię proszę o przełożenie jutrzejszej kartkówki.
Powodem mej prośby jest to że jestem nieprzygotowana poniewasz byłam chora przez tydzień a żadna z koleżanek i kolegów nie powiedziało mi o klasówce.
Mam nadzieję ,że pani profesor się zgadza.
Z powazniem
megiii.
6 3 6